اس ام اس سرکاری - تابستان 91
 

تفریح و سرگرمی
welcome

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
تکصدا
خنده بازار
انجمن تخصصی 20 امار
جملات عاشقانه زیبا
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  اس ام اس سرکاری - تابستان 91   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 27864
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 


اس ام اس سرکاری - تابستان 91
نگات مثل بارون وقلبم مثل کویر میدونی کویر بی بارون زنده می مونه پس برو بمیر
----
حیف که فقط تو یکی رو دارم ........ اگه از تو یه عالمه داشتم .... تا حالا یه مرغداری زده بودم ...
----
امروز مهم ترین تکیه گاه زندگیم رو از دست دادم
.
.
.
پشتی صندلی کامپیوترم شکست...
-----
هیچوقت به خودت نگو من یه آدم زشتم
.
.
.
.
بگو من یه میمون خوشگلم
-----
اگه دلت گرفته برو پایین...
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره برو پایین....
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین....
.
یعنی انقدر بدبختی! خاک تو سرت.
-----
ای همه دار و ندارم ای تو ماه شب تارم ! جز تو من کسی رو ندارم که سر کارش بذارم
-----
میدونی بی مغز ها سکته نمی کنن.....واقعا خوش به حالت
-----
اگه تو با من باشی....چراغ خونم باشی ..... انقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی
-----
ببخشيد بيدارت كردم چند وقته اين معماي گيج كننده مثل خوره افتاده به جونم كه! اگه به صبحانه ميگيم صبحونه و به هندوانه ميگيم هندونه.پس چرا به پروانه نميگيم پروونه؟!
----
سلام.یه زنگ به گوشی من بزن نمیدونم کجا گذاشتمش،قطع نکن تا پیداش کنم
دستت درد نکنه!
----
مشترك گرامي اين پيام براي بيدار كردن شما از خواب است لطفا لبخند بزنيد
---
به سلامتي علي هم زن گرفت
.
.
.
.
يك هم زن برقي
----
همه یا دلشون واسه ماهی میسوزه یا ماهیگیر اما هیچکی دلش واسه تو نمیسوزه که سر قلابی .....
از 96 ماهي شما 55 تا غرق شده جندتا ماهي داري ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟!
مشغول جمع و منها بودي ؟؟ 
تقصير اين مدرسه هاست كه عمر شما را به فنا دادن ؛ تا به حال كسي شنيده كه ماهي غرق بشه ؟؟؟
-----
بلند باش، لاغر باش، کوتاه باش، چاق باش، کچل باش، بی سواد باش، پرفسور باش اما تو رو خدا بی شعور نباش شعور داشته باش
 !!!
----
آیا فکر می کنید به درد هیچ کاری نمی خورید؟
آیا فکر می کنید بی مصرف هستید؟به خدا درست فکر می کنید!!!
-----
مقدار الکتریسیته ای که از یک رسانا در ثانیه عبور میکند جریان نامیده میشود، دفعه بعد جرم و حجمو میپرسم! بلد نباشی با اولیات تماس میگیرم.
به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تك سلولى)!
شوخىكردم تو نفس منى (مرده)!
-----
اون طرز نگاهت اون صورت ماهت منو یاد گدای سر کوچه می اندازه.
-----
تو زندگیت یه عده هستند خیلی دوست دارن وتا آخر عمر با تو هستند میدونی اونا کیان...پشه های محترم
-----
از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره
.
.
.
اخه خر نمیتونه مثل اسب از رو مانع بپره!
-----
ساعت دوازده ظهر ارسال شود:
آخ یه لیوان شربت آب لیمو حال میده الان.
…..
…..
(ستاد افزایش اجر معنوی روزه داران )
یک امپی تری پلیر با هدفون اورجینال فیلیپس پیدا شده دستت درد نکنه، عجب کیفیتی داره...
-----
سلام ، خوبی ؟
خواستم بهت بگم آدم شو
اما نمی خواستم تو شرایط سخت قراربگیری
راحت باش !
-----
زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم . ..»بگو: «قَبِلْتُ» !
.
.
.
الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی نخند!! دیگه کار از کار گذشته! شب میام شام آماده باشه!!
----
سفجفسنج.جانسفناجسجنط سنطجس.

مگه مجبوری هرکی هرچی فرستادبخونی.
-----
اگر کسی دستاتو گرفت و دلت لرزید نترس احتمالا"
-
-
-
-
باید بابا برقی باشه
-----
درجات دیوانگی:
۱گیج
۲خنگ
۳ پپه
۴ گاگول
اسمت چی بود؟
-----
می دونم بیداری و داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیش کمه... آخه داره اس ام اس میزنه.... منم خوابم نمی بره دارم گوسفندا رو می شمارم اما یکیش کمه... چون داره اس ام اس میخونه!
-----
يک بار از کنار دريا عبور کردي. يک عمر امواجش براي شستن جاي پايت ميايند و ميروند.
از کی پاهاتو نشسته بودی
-----
دیشب نشسته بودم تو تاکسی رادیو خاموش بود،
یه دختره سوار شد چهارراه بعدیش پیاده شد،
یه پیرمرده هم سوار شد دو تا چهارراه اونورتر پیاده شد …
هیچی دیگه اتفاق خاصی نیفتاد، منم پیاده شدم رفتم خونمون …
------
سشمشئ ذث ذشط ث لخیبشفاثق یخسثفخد یشقشئ ساشیهی لا
خیلی جک باحالیه ، حواسم نبود Alt+Shift رو بگیرم …
-----
@این علامت حاکم بزرگ میتی کومان است احترام بگذارید
.
.
تو نمی خواد احترام بذاری چون از خودمونی زمبه!!
-----
ين اس ام اس فقط جهت بالا بردن كلاس شما در جمع بود.
لطفا بعد از خواندن لبخند فراموش نشود...
-----
یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگی
------
آیامیدونستیدراننده های ماشین همه کارمند فرمانداری هستن؟؟؟؟؟؟
------
تو این یکی نیس
تو دومی هم نیست
سومی هم نه ،
پیداش نمی کنم !!
تو چهارمی ی ی ی …
… … نه تو پنجمی هم که نیست…
اینم از ششمی …
اینم آخریش . . .
نخیــــــــر ، تو هفت آسمون لنگه ی من نیست!!!
-----
خر بالدار تا حالا دیدی؟ صد در صد نه! پس خیال پرواز رو از سرت بیرون کن!!!
-----
سلام سارا جون دلم برات تنگ شده من فردا میام دانشگاه ببینمت. به یادتم عزیزم...
.
.
.
وقتی میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا نه میخونیش..؟!
-----
315*875-658)48*65(588-98+658/6958*9
نخیر هر جور حساب میکنم تو آدم بشو نیستی
-----
یاد ان روزها بخیر که هر دو دستامو میگرفتی وتو خیابون میچرخیدی. امضاء .فرقون
-----
جهت ترویج فرهنگ اشتغال زایی ، هم اکنون شما به سرکار رفتید
-----
سلام فرزادمیخواست زنگ بزنه بیدارت کنه من نذاشتم
-----
دیشب یه پشه در گوشم ویــز ویــز میکرد ، گرفتمش
خوابوندمش تو ظرف روغن صداش کمتر شد ، روونتر کار میکنه الان !
-----
زندگی خیلی بی رحمه…
دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین !
پسر چگونه موجودیست !؟
موجود نیست ، فرشته است !
-----
با سلام ان شاء الله فردا عازم مکه حرم امن الهی و مدینه منوره هستم. ضمن خداحافظی، صمیمانه تقاضای حلالیت دارم. اگه خواستم برم مکه اینجوری پیام بدم خوبه؟؟؟
----
دیروز بیادت گریه کردم
بدان آن روز پیاز رنده کردم
-----
آمازون با تمام درختاش... آسمون با تمام ستاره هاش... دنیا با تمام آدماش... بارون با تمام قطراتش... خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی،خیلی میشه!
-----
آسمان را ستاره زیبا میکند، باغ را گل، چشم را اشک، کویر را آب و تو را عمل دماغ
-----
شبیه مزه ی ساندویچ کالباس های قدیمی هستی که تو سینما قبل رفتن تو سالن یا توی مدرسه می خریدیم، نه تکرار می شی نه فراموش ... حتی نمیشه بهت افتخار کرد
----
امروز روز قشنگترین ادم جهانه که به تو هیچ ربطی نداره .
-----
یه روز یکی زنگ میزنه یه جای میگه منزل آقای غضنفری ؟
+خیر اشتباه گرفتین.
-ببخشید شرمنده .
...
.
.
.
خو اشتباه گرفته دیگه میخواستی چی بگن بهم ؟؟؟
حالا اگه درست بود شاید یه جکی چیزی میشد
-----
توپ فوتبالم نشدیم 22 نفر بخاطرمون خودکشی کنن و دنبالمون بدون
----
کیبورد هم نشدیم ملّت به بهانه تایپ یه دستی به سر و کلمون بکشن...!
-----
مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارن !
----
پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن !
-----
موبایل هم نشدیم ، روزی هزار بار نگامون کنن !
----
خربزه هم نشدیم هر کی می خورتمون پای لرزمون هم بشینه
----
قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم !
شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه !!
-----
سلام فهمیدی تصادف کردم؟بذار برات بگم کجا؟تو جاده یچشات:اتوبان نگات:خوردم به خوبیات:چپ کردم واسه صفات:قربون وفات:عزت زیاد.بازم بگم؟
-----
نقطه؟ چین
خوشه ؟ چین
پاور؟ چین
گل؟ چین
دست ؟ چین
مو؟ چین
عرق؟ چین
ته ؟ چین
دامن ؟ چین چین !
ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده!
-----
ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻌﻀﻲ ﭼﻴﺰﺍ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﻌﻀﻲ ﭼﻴﺰﺍ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﻣﺜﻼ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﻟﻲ ﻟﻨﮕﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
-----
جا داره يه سايتي بزنن و قيمت مرغ رو بصورت
لحظه‌به‌لحظه توش بنويسن!!!
اسمشم بذارن قُدقُد دات كام!!! 
-----
رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی؟
-----
سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم یه سئوال مهم داشتم:
شما هم وقتی با ماشین هستید و احساس میکنید گم شدید ، اول صدا ضبط ماشین رو کم میکنید !!؟؟
-----
بنی آدم اعضا یكدیگرند كه مثل سگ بهم می پرند چو عضوی بدرد آورد روزگار كه پنچر شود چرخ آموزگار تو كز محنت دیگران بی غمی گمونم پسر عمه شلغمی
-----
سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم
-----
یا برات مهمه یا برات مهم نیست.
اگه برات مهم نیست که هیچی، اگه برات مهمه، به من چه برای من اصلا مهم نیست
-----
می خواستم نفس بکشم حال نداشتم ، مُردَم
-----
-مارا چه میشود؟
-هیچی!!!
-هاااا!! خوبه داشتم نگران میشدم
-----
اولی: جریان چیه؟
دومی:جریان چی؟
اولی:جریان به صورت نرخ تغییر بار الکتریکی نسبت به زمان تعریف و با نماد I نشان داده می‌شود.
-----
L_____Γ\
'..Θ........Θ.'
كاميون حمل زباله
بپر بالا الان ميره جاميموني
-----
چرا ناراحتی؟
خدا به این بزرگی
نیگا
اوقدر بزرگه که اجازه داده به تو هم بگن آدم
تو خیلی با ارزشی! نه به خاطر خودت به خاطر این که بدنت به اندازه کافی شامل: سولفور برای کشتن تمام شپش های بدن یک سگ، کربن برای ساخت 900 مداد، پتاسیم برای آتش زدن یک توپ فوتبال، چربی برای ساختن 7 قالب صابون، فسفر برای درست کردن سر 2200 کبریت و آب برای پر کردن 10 تنگ داره. تو اون کله پوکت که چیزی نیست مردم ازش استفاده کنن، حد اقل بمیر که یه نفعی به کره زمین برسونی.
-----
فوت . . . . . فووووت . . . . . . فووووووت . . . . چيه تاحالا مزاحم اس ام اسي نديدي.
-----
چمن زیر پاتیم حالا یه وقت خر نشی بخوریمون!
-----
تازگی ها توی شهرداری استخدام شدم!
اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت!!!
-----
آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه،اس ام اس تکراری نخونه.
-----
خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی
-----
تو گدایی دیوانه ای احمقی ...... سراغ نداری ؟
----
عزیزم من انقدر به فکر تو هستم تو دستشویی هم ولت نمی کنم!!!!!
-----
نفس!نفسم نفستوخیلی میخواد.اگه نفست نفسمونخواد.نفسم واسه نفست بند میاد.پس نفستوبانفسم یکی کن.که نفسم واسه نفست.نفس نفس میزنه .نفس.
-----
ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
گفت کارمن تامین خونه سوالای چرت وپرت نپرس!!!!
-----
ازخدامیخوام موانع روازسرراهت برداره...آخه خرنمیتونه مثه اسب ازروی موانع بپره!!!!
-----
ببین می‌خوام حالتو بگیرم ولی‌ هیچ اس ام اسی ندارم،خودت سعی‌ کن یه جوری حال خودتو بگیری!!!
-----
همه چی آرومه تو نباشی خوبه
دلمم از دوریت داره پا میکوبه/
همه چی آرومه تو ازم دل کندی
من به تو میخندم تو به من میخندی..
-----
میگن قیمت گل رفته بالا.. قدر خودتو بدون . . چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا
 
-----
یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
.
.

همسر آیندت کیه؟؟
------
تو گاو منی! ناراحت نشو توضیح میدم: گ = گلمی. آ = آرزومی . و = وجودمی.
-----
تو تک درخت رویاهای من هستی که هر شب خرم را به آن می بندم!!!
-----
توخیابون داشتم راه میرفتم یهویادم اومداعصاب ندارم شروع کردم به دویدن
-----
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون
------
آسمان را می خواهم برای عبور، جاده باریک است!
ماه را می خواهم برای نور، راه تاریک است!
تو را می خواهم برای نظافت، تعطیلات نزدیک است!
------
مشترك گرامی این اس ام اس به منظور بیدار كردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید!
-----
پا شو سرت از رو متکا افتاده پایین!
-----
همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!
-----
سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .
-----
این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره .
-----
خوش حالم که خوابی عزیزم
چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد
-----
می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...
-----
می دونید فرق سوزن با كاه چیه؟
........
......
همیشه كه جواب این زیر نیست یه بار مغز پوك خودتو به كار بنداز
------
فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باشی
------
 کتابم نشدیم حداقل دوست مهربان بشیم !!
-------
سلام.. ببخشید اگه ممکنه یه دیقه این حرمت دل ما رو نگه دارین
.
.
.
من یه دششویی برم و زودی بیام
------
از پریدن شما به سمت گوشی تشکر میکنیم تا ضد حالی دیگر خدا نگهدار.
-----
توسراپاادعایی عزیزم
انکارنکن
عشقت راچشیدم
طعمه کشک میده
-----
باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام ، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟
-----
صداقت خواستم داشتی مهربانی خواستم داشتی عشق خواستم داشتی قورقوری جون گل کاشتی هرچی که خواستم داشتی
-----
یکی دلش برای ماهی میسوزه . یکی برای ماهیگیر . اما هیچ کس دلش برای تو که سر قلابی نمی سوزه
-----

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:اس ام اس سرکاری,اس ام اس با حال,اس ام اس طنز,

توسط مهدی| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » جدیدترین عکس ها » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس hohomehdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');